Tuesday, March 1, 2011

KATA-KATA ALUAN

Alhamdulillah hirabbil’alamin, saya merafakkan sepenuh kesyukuran kehadrat Ilahi dengan limpah dan kurnianya dapat saya menyelesaikan tugasan kerja khusus ini dengan penuh jayanya. Saya menjulang sepenuh penghargaan kepada Ustaz Abdul Aziz Hajrin, Pensyarah CTU551 bagi kelas saya,di atas kesudian beliau memberi tugasan ini kepada saya dan rakan sekelas yang lain. Beliau juga banyak membantu saya sepanjang proses pembentukan tugasan ini berlaku. Terima kasih juga saya ucapkan kepada Ustaz Afifi Bin Mohd Amin selaku orang yang amat penting untuk menjalankan tugasan ini. Tanpa sumbangan dan maklumat yang dikongsi bersama sudah pasti sukar bagi saya menyiapkan tugasan ini.Saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang banyak membantu saya secara langsung atau tidak langsung sepanjang proses merealisasikan tugasan ini berjalan. Selain itu, tidak lupa juga kepada kedua ibu bapa saya yang telah banyak memberi sokongan serta dorongan kepada saya. Pelbagai ilmu yang dapat saya rungkai sepanjang saya menyiapkan tugasan ini. Sejajar dengan anjakan paradigma dalam era globalisasi ini, begitulah dominannya peranan mahasiswa khususnya bakal generasi muda di negara ini untuk merungkai pelbagai ilmu di muka bumi ini. Pada dewasa ini, pelbagai pembangunan dari segenap sudut begitu pesat terbina. Perubahan di dalam penggunaan teknologi juga amat penting kepada mahasiswa. Saya turut berasa kagum dengan kaedah yang digunakan oleh ustaz iaitu menghantar tugasan ini melalui blog sendiri. Dengan itu, saya dan rakan-rakan berpeluang mempelajari cara membuat blog sendiri dan menghiasnya.Justeru itu, haruslah mahasiswa tergolong dalam orang yang sentiasa menyaingi peradaban zaman yang begitu hebat.

2 comments:

  1. Thanks utk perkongsian..minta izin untuk guna siapkan tugasan saya

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kongsi
    Mohon izin guma utk tugasan saya

    ReplyDelete